Modul 2

El Disseny universal per l’aprenentatge suggereix diversificar les formes de treball i d’expressió de manera que cada alumne pugui escollir la mes avantatjosa per ell.

En canvi és tradicional a l’aula demanar els treballs en forma escrita cosa que condiciona els resultats escolars d’aquells que no han assolit suficientment la lectura i escriptura i minva les oportunitats d’aconseguir bona nota i de desenvolupament personal aquells que són bons oradors, artistes o tecnòlegs

Les estratregies de pensament visual, els exercicis gràfics,o senser paraules, o les organizadors visuals poden ser d'utilitat per a molts estudiants

Les eines digitals poden donar suport a la producció de textos però també possibiliten expressar-se en altres llenguatges, vídeo, àudio, imatges, etc tan sols disposant d’un equipament molt bàsic.

En aquest sentit les eines digitals faciliten la diversificació dels llenguatges dins l’aula.

La finalitat d’aquest mòdul és aprofundir en l’ús de les aplicacions de gràfiques tant per fer exercicis amb l’alumnat com per presentar informacions en qualsevol forma.

Del mòdul 2 s'ha de mirar els exemples proposats i com a minim 

  1. Participor en un dels temes de debat
  2. Un dels exercicis gràfics proposats. Cal explicar la intencionalitat educativa
  3. Una Presentació complexa, amb 8 o 10 diapositives que tingui text, so i imatge
  4. Una narracio gràfica minim 3 pantalles, Power Point, petit escriptor   i el seu desenvolupament textual
  5. Un esquema textual, amb Word o un organitzador gràcfics i del seu desenvoluament textual complert.

Envieu els missatges d'aquest curs a dneetic@gmail.com